Verkkokaupan toimitus-, palautus- ja maksuehdot
Kauppa
Tervetuloa Lil’Moren verkkokauppaan! Sivuillamme on valikoima kuratoimiamme uniikkeja tuotteita, joita itse rakastamme ja joita et muualta saa.
Verkkokauppaa ylläpitää Lil’More Creative Oy (Y-tunnus 2933636-8). Myymme tuotteita yksityishenkilöille, joilla on pysyvä toimitusosoite Suomessa. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Jos sinulla on kysyttävää koskien kauppaa, sen valikoimaa tai toimituksia, laita sähköpostia osoitteeseen laura@lilmore.fi.
Toimitus
Lil’Moren verkkokauppa toimittaa tilaukset Manner-Suomeen. Tilaus toimitetaan Postilla ja toimitusmaksu sisältyy hintaan (pienet tilaukset toimitetaan kirjeenä, isommat pakettina Postin toimipisteeseen tai pakettiautomaattiin). Tilaus lähtee meiltä mahdollisimman nopeasti, yleensä viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä (poikkeuksena ajat, jolloin lomailemme, silloin toimituksissa saattaa olla pieniä viiveitä). Emme vastaa mahdollisista hidasteluista Postin toiminnassa.
Mikäli sinulla on erityisen kiire toimituksen kanssa tai se tulee lahjaksi ja haluat mukaan erityisen viestin, laita sähköpostia osoitteeseen laura@lilmore.fi.
Palautukset
Lil’Moren verkkokauppasta ostetuilla käyttämättömillä tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus.
Mikäli haluat palauttaa tuotteen, ilmoita siitä sähköpostitse 14 vuorokauden sisällä tilauksen saapumisesta osoitteeseen: laura@lilmore.fi. Ilmoita viestissä tilausnumerosi sekä kerro, mitkä tuotteet haluat palauttaa. Saat sähköpostitse palautusohjeet ja -osoitteen.
Palautus on maksullinen, eli maksat itse palautuksen Postin hinnaston mukaisesti. Tuotteet tulee lähettää takaisin viipymättä sen jälkeen kun olet saanut palautusohjeet ja -osoitteen sähköpostitse. Suosittelemme, että palautat tuotteet käyttäen postin pakettipalvelua, mistä saat lähetykselle seurantatunnuksen. Säilytä tunnus koko palautusprosessin ajan.
Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessaan. Myös kaikkien lappujen ja merkintöjen tulee olla paikoillaan. Lil’Morella on oikeus kieltäytyä tuotteen hyvityksestä, mikäli tuotetta on käytetty tai kaikkia toimituksen osia ei ole palautettu.
Tarkistamme tilauksen ja hyvitämme palauttamasi käyttämättömät tuotteet 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi. Hyvitys maksetaan samalla maksutavalla, jota käytit tilausta tehdessäsi.
Mikäli olet saanut virheellisen tai väärän tuotteen, ilmoita siitä välittömästi virheen huomattuasi sähköpostitse osoitteeseen: laura@lilmore.fi. Kirjoita viestiin mikä vika tuotteessa on ja haluatko ehjän/oikean tuotteen tilalle. Kun kyseessä on viallinen tai väärä tuote, maksamme uuden vastaavan tuotteen lähetyskulut puolestasi. Mikäli tuotetta ei ole enää saatavilla, korvataan se vastaavalla tai halutessasi ostoksesi hyvitetään alkuperäisellä maksutavalla.
Maksuehdot
Lil’Moren verkkokauppa käyttää Checkout Finlandin maksunvälityspalvelua ja voit maksaa verkkokaupassamme ostokset suomalaisilla pankkikorteilla, Visa ja Mastercard -luottokorteilla sekä mobiilimaksutavoista MobilePay:lla ja Pivolla.
Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Mikäli sinulla on kysyttävää esimerkiksi maksujen palautusasioista, voit olla tarvittaessa suoraan yhteydessä Checkout Finlandiin: asiakaspalvelu@checkout.fi
Tarkemmat maksuehdot: https://www.checkout.fi/ehdot-ja-sopimukset/maksuehdot